fbpx

STRONG

  • Investiţie: 350.00 lei
Participă acum la curs

De ce să participi la curs

STRONG

Cu toții experimentăm stresul în viețile noastre.
Poate fi o stare de moment sau o senzație de lungă durată. 
Putem fi stresați înainte de un examen, înainte de o primă întâlnire, sau putem fi stresați din cauza jobului sau a situației financiare pe care o avem.

În orice caz, stresul este o componentă a vieții noastre.
Nu e o componentă plăcută, însă cumva trebuie să fim conștienți că își va face simțită prezența în anumite momente.

Simplu spus, stresul e o stare de tensiune.

Când această stare este la nivel optim, nivelul tău de performanță crește, mai ales pentru că ai un grad mare de atenţie.

Două exemple:

  1. Gândeşte-te la o pisică în timp ce pândește o pasăre:

Toți mușchii săi sunt tensionați, iar simțurile îi sunt focalizate asupra prăzii.
Această stare de tensiune îi măreşte șansele să înșface prada.
Pe de altă parte, dacă pisica este vânată la rândul său de un câine fioros, șansele să vâneze pasărea scad considerabil.

  1. Gândește-te la un sportiv înainte să ia startul în cursa de alergare.

Același lucru: Mușchii și simțurile îi sunt ”tensionate” iar acest lucru îl ajută să reacționeze la momentul optim și să obțină performanța dorită.
Pe de altă parte, dacă sportivul are în mintea sa un dialog interior negativ de genul ”nu voi reuși” sau ”voi rata startul”, starea de tensiune se accentuează și asta îl duce la scăderea performanței.

Ce vreau să îți spun, de fapt?

Stresul este bun, până când…devine rău. 

Atunci când te trezeşti dimineaţă şi nu ai suficientă forţă fizică vitalitate bucurie de a te apuca de treabă, toate ţintele, proiectele tale vor avea de suferit.

Majoritatea oamenilor, atunci când dau de greu, reduc ţinta. Îţi recomand să ridici energia, nu să reduci ţinta. E bine să te concentrezi şi să înţelegi mai bine mecanismele care îţi permit să gestionezi energia foarte bine.

Fiind conştient de importanta nivelului de energie îţi va fi mai uşor să duci până la capăt ceea ce ţi-ai propus să faci.

STRONG este un curs care te ajută să-ţi ridici nivelul de energie pentru a atinge obiectivul care ţi-l doreşti, îţi arată cum să-ţi gestionezi mai bine vitalitatea, sănătatea, puterea, forţa fizică, rezistenta, astfel încât să poţi să-ţi realizezi visurile.

Ce vei învăţa:

  • Vei învăța cum şi de ce e bine să faci nu doar ce e la îndemână, dar şi ce e necesar.
  • Înveţi în ce măsură să faci exerciţii fizice, astfel ca să fii mulţumit pe termen lung.
  • Descoperi care sunt tipurile de stres şi cum să le gestionezi eficient.
  • Cum să gestionezi elementele esenţiale din viaţa ta și ce ritualuri îți duc o stare de energie bună și productivă.
  • Cum să-ţi formezi ritualuri care îţi oferă surplus de energie pe parcursul zilei.

La ce întrebări răspunde:

  • Cât de important este să ştii ce, cum, cât să mănânci astfel încât să ai combustibilul necesar de energie susţinută pe parcursul zilei?
  • Cum să preiei controlul a felului în care te hrăneşti?
  • Cum să-ţi formezi o stare de pace de linişte în situaţiile stresante?
  • Cum să-ţi formezi o gândire optimizată?
  • Care este baza şi nevoile unui antrenament cu înţelepciune?
  • Ce ritualuri au performerii de top?
  • Cum anume te ajută odihna la performanţă?

Noile abilităţi te vor ajuta:

  • Capeţi claritate atunci când îţi doreşti să atingi un obiectiv.
  • Devii conştient de tot ce te înconjoară şi stăpân pe propriul corp.
  • Rămâi cu un set complet de obiceiuri şi ritualuri sănătoase.

 

STRONG

Cu toții experimentăm stresul în viețile noastre.
Poate fi o stare de moment sau o senzație de lungă durată. 
Putem fi stresați înainte de un examen, înainte de o primă întâlnire, sau putem fi stresați din cauza jobului sau a situației financiare pe care o avem.

În orice caz, stresul este o componentă a vieții noastre.
Nu e o componentă plăcută, însă cumva trebuie să fim conștienți că își va face simțită prezența în anumite momente.

Simplu spus, stresul e o stare de tensiune.

Când această stare este la nivel optim, nivelul tău de performanță crește, mai ales pentru că ai un grad mare de atenţie.

Două exemple:

  1. Gândeşte-te la o pisică în timp ce pândește o pasăre:

Toți mușchii săi sunt tensionați, iar simțurile îi sunt focalizate asupra prăzii.
Această stare de tensiune îi măreşte șansele să înșface prada.
Pe de altă parte, dacă pisica este vânată la rândul său de un câine fioros, șansele să vâneze pasărea scad considerabil.

  1. Gândește-te la un sportiv înainte să ia startul în cursa de alergare.

Același lucru: Mușchii și simțurile îi sunt ”tensionate” iar acest lucru îl ajută să reacționeze la momentul optim și să obțină performanța dorită.
Pe de altă parte, dacă sportivul are în mintea sa un dialog interior negativ de genul ”nu voi reuși” sau ”voi rata startul”, starea de tensiune se accentuează și asta îl duce la scăderea performanței.

Ce vreau să îți spun, de fapt?

Stresul este bun, până când…devine rău. 

Atunci când te trezeşti dimineaţă şi nu ai suficientă forţă fizică vitalitate bucurie de a te apuca de treabă, toate ţintele, proiectele tale vor avea de suferit.

Majoritatea oamenilor, atunci când dau de greu, reduc ţinta. Îţi recomand să ridici energia, nu să reduci ţinta. E bine să te concentrezi şi să înţelegi mai bine mecanismele care îţi permit să gestionezi energia foarte bine.

Fiind conştient de importanta nivelului de energie îţi va fi mai uşor să duci până la capăt ceea ce ţi-ai propus să faci.

STRONG este un curs care te ajută să-ţi ridici nivelul de energie pentru a atinge obiectivul care ţi-l doreşti, îţi arată cum să-ţi gestionezi mai bine vitalitatea, sănătatea, puterea, forţa fizică, rezistenta, astfel încât să poţi să-ţi realizezi visurile.

Ce vei învăţa:

  • Vei învăța cum şi de ce e bine să faci nu doar ce e la îndemână, dar şi ce e necesar.
  • Înveţi în ce măsură să faci exerciţii fizice, astfel ca să fii mulţumit pe termen lung.
  • Descoperi care sunt tipurile de stres şi cum să le gestionezi eficient.
  • Cum să gestionezi elementele esenţiale din viaţa ta și ce ritualuri îți duc o stare de energie bună și productivă.
  • Cum să-ţi formezi ritualuri care îţi oferă surplus de energie pe parcursul zilei.

La ce întrebări răspunde:

  • Cât de important este să ştii ce, cum, cât să mănânci astfel încât să ai combustibilul necesar de energie susţinută pe parcursul zilei?
  • Cum să preiei controlul a felului în care te hrăneşti?
  • Cum să-ţi formezi o stare de pace de linişte în situaţiile stresante?
  • Cum să-ţi formezi o gândire optimizată?
  • Care este baza şi nevoile unui antrenament cu înţelepciune?
  • Ce ritualuri au performerii de top?
  • Cum anume te ajută odihna la performanţă?

Noile abilităţi te vor ajuta:

  • Capeţi claritate atunci când îţi doreşti să atingi un obiectiv.
  • Devii conştient de tot ce te înconjoară şi stăpân pe propriul corp.
  • Rămâi cu un set complet de obiceiuri şi ritualuri sănătoase.

 

Participă acum la curs